life is like a dick when it gets hard say ahw and fuck it

Godmorgon gott folk!

igår bestämmde jag mig för att gå ut och gå, och jag gjorde de också!
Helt sjukt..
ville bara gå in igen när jg kom ut och märkte hur kallt de var, men tvingade mig själv att gå.
tillslut började jag bli varm och de var riktigt skönt faktiskt! =)
T kom hem efter sin träning, då gjorde vi mat och kollade lite på tv,
Uggly Betty och DHW stod på schemat för min del denna kväll, toppen!

Frukost för min del idag var ÄGG sååå himla gott..
Ska snart till S och ta en kopp kaffe sen hem till Vällinbgy och kolla läget.
Sen får jag se vad som händer!!

Imorn ska jag träffa Denise och lilla Isabella =), ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0