let the music play

Vilken toppen dag de var på jobbet igår, inte mycket folk alls!
efter jobbet åkte jag till märsta, gick hem till S och tog en snabbkaffe innan T kom och hämtade mig,
åkte hem till T och tog de lungt, sen gick vi till hans kompis och hälsade på. trevligt!
Kollade på fotbolls galan och efter de gick vi och la oss!

Helgen är fullspikad för mig. jobb,jobb,jobb!!
kommer inte få många timmars sömn inte.
men ska verkligen göra allt för att få lite sömn och så jag klarar av att jobba!

Fanny är sjuk :(, feber,spyr och ont i kroppen,
hon sover och sover hela tiden, bli lite orolig.
men pratade med henne idag, och hon vill verkligen bli frisk tills på lördag
då hon fyller 7 år .

Nu ska jag gå till Valsta och köpa toapapper och ladda på mobilen, sen blir de ringa jobbet.
kanske Uppsala idag också, hem till Therese en snabbis!

 

let the music play


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0