Det känns bra, en bra njutning

Har nu tagit ledigt veckor 27 och 32 dagar.
Sen 19,20,21 juni över midsommar !!
Hoppas nu bara på att få dem veckorna och dagarna!!

Blir en sistamin med någon som kan ! Jossan / Kakan?
Sen hemma till Östervåla några dagar också!!

Nu nästa helg ska jag åka till Skåne med familjen.
Mamma,Erik,Alexandra och Fanny,  ska bli en mysigt resa!
Samantha ska vara hemma, tråkigt nog, ville ju shoopa loss och dricka  i solen i Skåne.
Kul och träffa kusinerna också, blir komdirmationfirande där nere också, Emma min kusin ska göra de.
Mysigt..

En glad nyhet är också att man älskade mamma har förlovat sig.
Åå jag är glad för eran skull, jag ler.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0