uppe med tuppen

Vaknade tidigt idag, gick och pratade med Robin, är ju ledig idag.
Har mublerat om i mitt rum, sen städat.
Ska ut med sopperna,fixa badrummet också, sen är lägenheten toppen.
Ska smsa Johan som har lägen, och be han sätta in 175 kr på kortet, så  jag har råd med nå att äta.
Sen ska jag klä på mig, sen kanske träffa Denise, men på kvälle ska jag träffa Krille igen.

Det är roligare att umgås med killkompisar, eller inte roligare, men jag har så kul.
självklart har jag kul med mina underbara tjej kompisar, men det är kul att prata och umgås med de andra könet.
Laga mat, kolla på tv, festa ihop, och såna grejer som man gör med tjejer, kan jag göra med killar med**

imorn blir det jobb 14.00 - 20.00
lördag 09.30- 19.00 kanske byter av eller delar med någon så jag slutar tidigare.
söndag 1030.18.00 men ska försöka ta ledigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0