PANIK.

MIN DATOR ÄR SÖNDER!!!
MIN DATOR ÄR SÖNDER!!!
PANIK,PANIK,PANIK..
ALLA GREJER PÅ DATORN :( Ååååå!

Men nu lånar jag Denises dator för att kolla allt.
Har jobbat dom senaste dagarna, gått bra men har varit på så konstigt humör.
Bättre nu!!

Igår efter jobbet träffade jag Denise och Alisia, vi tog en fika och sen käkade lite mat, efter de åkte
Jag hem till Krille, satt där och kollade på tv, sen körde han hem mig,
När jag kom hem var Joooon och en annan kille hemma hos oss, så det var trevligt.
Sen somnade jag,

Idag har jag jobbat, dagen gick as fort.
Efter jobbet fick jag veta att JAG hade fått lön =), så jag kan betala hyra,
Ska betala den imorn, Sen vart det pengar övar, så gick till Gina, H&m och Indiska.
På gina hittade jag en svart klänning som jag ska ha nästa fredag ...
Då Jossan och jag ska åka Ekerölinjen, dricka och köpa godis, sen äta buffe!!
Någon som vill med, buss och båt 60 kr..
Sen köpte jag också en blå tunika som jag ska ha imorn =)
Sen gick vi till h&m där jag hittade örhängen,halsband och shampo, balsam.
Sen gick vi till Indiska där jag köpte en svart väska..
Efter ett tag kom Krille så vi åkte hem till mig, varit å handlat mat och så!
Nu sittter jag här, Robin gick nu till tuben för att möta Denise, sen kommer dem hem.
Käka vofflor igår, Jag glömde köpa de igår :P
Nu ska jag vika tvätt och sen st'da upp i mitt rum,
Och längta.
Ledig imorn !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0