Middag för tre - Köttförsås och Spagetti..

Gick sjukt segt att komma ur sängen i dag, och sjukt segt att gå till bussen, missade den typ.
Sen läste jag på tåeget, helt plöstligt var jag i t-centralen.
Gick till jobbet, då jag får se att jag skulle jobba med SICKAN, trevligt :)
Sen började jag jobba, giick bra att jobba, dagen gick fort, sen gick jag till tunnlbanan direkt efter jag hade slutar.
HEMMA..
Nu har jag handlat, och städat lite, är sjukt trött, men iväll kommer Denise och Aisia över, vi ska käka middag.
Sen kanske Min Denise ta över lite kompisar, så de blir nog en bra kväll =)..

Är fortfarande förrvirrad, över fyra saker..
Kan inte å in på vad det är, bara dem närmsta får veta de,
Inte dem närmastemärmaste vet de ..
Uchh. vet inte vad jag ska göra..
Förvirrade på ett ba sätt ibland, ibland inte..
FÖRVIRRAD...  Blää

Nu ska jag börja fixa maten, sen fixa mig,,
Snart kommer godingarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0