I spelgel ser jag..

Förvirrad, förvirrad, förvirrad!!!
Hur kan man vara så här förvirrad..
Jag vet att jag inte inbillar mig allt.
Frvirrad, Måste ta tag i det här.
Ta ett samtal, utan massa människor omkring oss!!!
FÖRVIRRAD!!

Som sagt är förvirrad so tusan, kan inte förklara, men aja, igår åkte jag ju hem till Denise MG, Där vi fixade oss och så var Alisia, pratade och hade det mysigt, gick ner till Metran och satt oss vid Sofi och Stoffe, sen efter ett tag kom Kenny och hans kompis, Sofie och Stofe drog tidigt, men vi ar kvar, jag och Alisia var kar till kl 3, sen gick jag hem til Kenny och kollade på tv. tröööt!

Uch måste berätta också, att det var 2 brudar där igår, ena var blond och den andra var brunett.
Brunetten var trevlig, men häregud, heela kvällen blängde den där bruden, och gick om kring och puttade på mig, fitta.. ursäkte men jag hade inte gjort något.!
 Så till sist sa jag till henne, vet ite hur vi började prata, men vi alla skulle gå, men hon ba har du barn? Jag ba Neej, Jaha säger den blonda , DET har jag, okej? Jag ba, vad trevlig, vart är dom då?
hahaha
hon bara blängde, sen jag ba du behver inte vara så otrevlig, Hon ba, jag ska visa dig vad otrevlig är, sen utanförnär vi väntade på alla, så kommer hon fram och säger, Snygga skor, vad har du köpt dem? jag vill knulla hahah!
Helt störd tjej asså!

Nu har jag städat, köpte en vaniljbulle i dag som jag skulle gotta i mig efter jag städat, och det är prekis vad jag gör nu.
Vaniljbulle med Oboy. gott.
Ska fixa ordning lite till, se, laga spagetti och köttfärsås.

Jobb imorn 8.00 - 14.00

FÖRVIRRAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0