forever



Du är min andra halva.
Utan dig , inget mig!

Kommer ihåg första gången jag såg dig i skolan,
tycket du såg störig ut, (bitch) haha!
Heöt sjukt. sen helt plstligt börjar vi  prata på lunar, as skumt,
Sen på skolavslutingen till sommaren, bstämmde vi att vi skulle ses.
Det gjorde vi, hade en kanon rolig kväll.
Sen dess har du varit min NR 1.
Husvagns semesterna, när vi var och sov i husvagn :)
Grillade och drack öl. mysigt.
Rodde med båte och körde anden i glaset.
Alla utgågar, alla fyllor, alla midagar. <3 helt underbart.
Du stöttar mig i alla grejer, kan ringa dig mitt i natten om jag vill, och jag vet att du svarar.
Känner mig så trygg med dig, du vet ALLT om mig, allt!
Studenten tillsamans <3 den morgonen, likadan klänning, underbart.
IBIZA resan, vad kunde bli bättre? DU & JAG en resa till ibiza!
En helt underbar vecka!
Du förtjänar det BÄSTA! och det har du!
Jocke, ni är för bra för varandra. äskar att se er ihop.
Att se dig glad!
Jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig. <3
FOREVER

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag älskar dig så mycket<3

2009-03-13 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0