Födelsedags middag

Så vart det middag hemms hos Mirre, hon bjöd mig på födelsedagsmiddag,
Kyckling,ris,sallad och sås, Drack vin till maten och sen vart det efterätt, glass med melon, himla gott asså !
Var så himla trött, så åkte hem efter Den rätte för Linda Rosig, gick fort att komma hem,
Sprang direkt till tvn och satt mig framför hemma fruarna, Ååå vad jag har längtat efter de tvprogramet,
Tack underbara Mirre för en god och trevig middag samt kväll. Loveyou..

Nu kollar jag på Brothers and sisters, äter lite choklad, ska snart bädda mer mig i sängen och sova,
Ska upp ganska tidigt, ska träffa en brundett Denise imorn innan jobbet, ta en fika.
sen blir det jobb . uchh!
Men jag måste kämpa. finns bra stunder på jobbet =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0