en helt vanlig tisdag

Vad är det för fel på vissa människor?
Om du nu stör dig på mig,
SLUTA läs och kommentera min blogg..
tack och hej!!!!!

Igår när jag kom hem till Krille, så käkade vi friterad banan med glass och coolasås,
AS GOTT,
Sen kollade vi på tv och pratade med hans kompis Matte som bor oss Krille,
Efter ett tag gick vi och sov, vakande kl 5 när Krile skulle till jobbet, men jag orkade inte gå upp. låg kvar i sängen,
Krille sket i jobbet , så han la sig i sängen igen och vi sov jätte länge,
gick upp en snabbis, sen ner i sängen igen, vaknade kl tio i fyra.
tog bilen hem till mig, förbi 7eleven, Sen nu har jag ätit och ligger i sängen och kollar på vänner.
Ska kanske åka hem till Denise och Daniel, eller Krille, får se. får se vad kvällen har planerat för mig.,



Saknar den här tiden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0