Dricker te och äter rostade mackor med kaviar..

Då var det kväller, käkade resterna från igår, Krille kom förbi med godis, så kollade vi på tv,
Kollade på en dokumentör på 3 an om canabis, och den domkumntarn var inspelad i Amsterdam,
En rebarna mamma, som inte prövet gräs sen i skolan, skulle röka i en hel månad, pröva olicka saker,
Heeöt sjukt,,
Oc nu har Krille åkt hem, jag är ätit rostae mackor med kaviar och banan, as gott, och drack te till de.
Nu kollar jag på medium och igger typ och sover.

Idag var det nog rekord på bloggen, tack alla som läser.

Ledig imorn, ska sova ut efterom jag inte gjorde det idag.
Sen ska jag ta en snabbfika med Denise, sen hem, kanske träffa Krille, sen sova.
Börjar kl 14,00 på fedag..

Nattinattti
Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0