Då vart det dags igen

Jag är så himla trött, känns som om jag ine har sovit på länge,
Tur att man är ledig imorn :D ska bli så skönt.

Har lite snått panik, måste fixa ett nytt jobb, och det är NU!
JAG KAN INTE vara kar där, det går bara inte.
HJÄLP!! Aja jobb löser sig nog, vill ara pengar så jag vet att ja klarar mig,
Slippa oroa sig, och bla blaa!!

Har varit hemma hos Krille och ätit lassang och kollat på tv, se fick han köra hem mig, fick så ont i magen.
Så nu sitter jag här framför datorn och tv,n ska snart skäck ner allt och bara sova!


Brjar få ont i Huvudet..

God natt på er

(Här kommer bilder fårn Indlyttningsfestn (några) .. )


Jag och Jonas

Estr och Sickan

Furu och hans vänner

Jonas och Syrran.

De kommer mer bilder sen nå gång, nu ska jag sova
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0