Älskade väder.

Sofia är tillbaka i stor stan, var förbi henne igår, tog några glas vin, och jag mår som jag förtjänar idag,
vi spelade kubb mot Sofias syrra och hennes kompisar, vi vann =), hade en trevlig kväll.
Har nog inte varit så arg och ledsen som på kvällen när jag skulle hem.
De gick ingen tunellbana så klart, inte förns kl 5 på morgonen. Så fick vänta på buss, hoppade på den, sen sa busschafören att jag kunde hoppa av vid sumpan, gjorde de, så klart gick inte Tunelbanana där häller, ingen pendel häller, sen väntade jag på buss igen och den gick till centralen, kom hem till slut.
Sofia gumman, tack för en trevlig kväll , love you

Solade på balkongen idag, och löste korsord, nu sitter jag här med Robin, ska snart gå å handla något gott,
Sen bara ta de lungt framför tvn,  Om de inte dyker upp nå roligare. =). Men ska upp tidigt imorn och sola om de e fint väder.

Semester nästa vecka , ska förmodligen hem till våla några dagar, kanske Göteborg med Sofia, Eller Ekerölinjen med syrran på lördagen, (Jossan vill du me?), kommer att bli en bra vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0