Ut i dimman!

Vaknade upp av att syrran spela musik, sen att hon knackade på min dörr, för att säga HEJ DÅ! hon skulle in till stan och kolla grejer, sen gick jag upp, ingen var inne i huset så gick ut till syrrans rum, där stod dem och damsugade oc så, jag satt upp gardiner.
Sen åkte mamma och jag til återvinningn, sen gick jag på systemet. hittade nå nya cider som jag köpte!! Ska pröva dem ikväll!!

Ikväll blir det middag hemma, ska äta kyclinggryta som jag har tjatat om så lääääänge, sen ska jag och syrran ¨åka in til stan hem til Therese, är vi ska förkröka, sen ska vi till people.
Jossan,Emma,Therese,Syrran,Sofia och jag <3

Nu blir det smak prov på grytan :)

Här e de snööö!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0