Panik..

PANIK, Min ekonomi denna månade är på 20 kr.
Jag har bara 20 kr kvar, och jag är hungrig som faaan!
Tur att man får lön på fredag, då ska jag stor handla med Denise och Robin.
Då blir våra skåp fulla igen...
Ska köpa såna där basgrejer, spagetti,smör,bröd,köttfärs,köttbullar,korv,sås,kycklling,pyttipanna, mm
Ge mig tips!!!

Vaknade runt 13.30 sprang ner till tvättstugan och bokade tvätttid,
fredag 13.00 - 16.00
Sen har jg diskat,städat och vädrat hela lägenheten. ska bara skura golven, sen är det fint här hemma,

Ska nog träffa Hind och Denise idag, ska bli kul, om inte ska jag nog träffa Krille igen,
Får se vad som händer!!

Imorn blir de jobb mellan 14.00 - 20.00 med Ester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0