Mot Uppsala, sen hem till skogen

Då var de dags igen, sitter just nu på tågt hem till Uppsala (bra md trådlöst interntt) ska nog träffa Jossan en snabbis, de beror på nä bussen hem till Östervåla går, sen ska jag gå och köpa godis till mamma, sen kommer syrran och möter mig , så går vi hem, mamma lovade att spara lite mat till mig ;)
Sen kommer de nog bara bli en ugn kväll, träfa lite kompisar och så!

imorgon blir det utgång, med syrran,Jossa, Emma,Sofia och eve Threse och Moa.
Hoppas på en toppn kväll <3 med mina tjejer!

Idag är ingen anlig dag för det är Thereses 21 års dag! HURRAHURAHURRA!!
Hoppas din dag har varit toppen, imorn blir de firande för dig :)



Juste var ju förbi med mobilen till den där killen, fick httelön på 300 kr, bra att ha nu när jag inte har så mycket pngat.
Sen fick jag veta att han jobbar som köksmästare på en restaurang i Kalaplan, och jag så smart som jag är berättar att jag ät utbubildad kock, så nu ska han kolla upp lite jobb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0