Mer.

Sitter nu på tåget på väg hem till Stockholm, är sjukt trött och bakis!
Gårkväll :
Började med att jag käkad middag med familjen, kycklingryta, mums! Sen tog jag och syrran, bussen in till Uppsala, sen gick vi förbi Ica ör att köpa dicka, och träffa Jossan som jobbade, så jälva sööta i sina jobbkläder hehe
Sen gick vi hem til Therese och fixade oss, och började dricka lite, sen kom Jossan tillslut hm till Thres då vi knäppte kort och pratade, sen gick vi ut till People, där Emma & Sofia var, köpte 2 cider för 48 kr eller vad de nu var, sen träffade jag David och Chavve eller hur de nu stavas, haha! mycket trevligt, träffade mycket fok man kännde.
Kvällen slutade bra.
Väl hemma hos Therese käkae vi mat och tog cp kort på varandra.

Vaknade dok bakis och ont i ögonen idag, men mår ok!
Denise ringde och frågade om jag kunde jobba 16.00 - 20.00 så sa ja, så nu är jag på väg till jobbet.
Pengar. hehe! De jag behöver just nu, 8 dagar kvar till löning :D

TACK tjejer för en toppen kväll <3

(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0