Jag blir galen, PÅ MIG själv!

För det första ska jag berätta att min mobil är typ sönder (igen) skärmn är dålig, får inte fram bild ibland, och får sänga av en, Så om ni vill mig något skriv är eller på FB,
BLIR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV!!!

Hum , hur sa jag börja, vaknade som sagt tidigt så, åkte till stan lite tidigare!
Kollade runt med hittade iget kul, Jo en kjol men fans inte i min storek.... ledsen!
Började jobba kl 14,00 med Sickan, gick bra, hade kul, Denise var kvar ganska länge i stan, så träffad jag hennelite då&&då!
Helt plöstligt var klockan 19.30 så då var det baea och städa på!
Åkte hem,pratat lite med Denise, ALLT BRA NU! <3 Älsklardig gumman
Sen käkade vi tillsamans, dem nå tonfiskrätt med ris, oc jag ny bakt bröd med salami och tomater.
Nu kollar jag på tv, men ska lägga mig NU, ska upp tidigt imorn.
kl 9.00 fast jag är LEDIG.. Ojojojo! Duktigt Madde

Nää nu börjar jag bli riktigt TRÖTT!!!
NATTINATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0