Good night my lovers!

Viken lördag det vart, Jobbad först med Hind och Denise, sen vid 14.00 slutade Denise så då kom Ester och jobbade till stägning, Hind fick för sig att vi skulle ut och sjunga kareoke så efter jobbet fick jag åka hem med Krille som var i krokarna, så kom hem forst, sen badade jag och fixade mig, vid 22.00 träffades vi i Sumpan, Vart helt paff att de tar inträde på METRAN, 50 kr, sen sten hårda vakter, men de e coool..
Väl betalt och så, tog vi ett bord, sen sjöng vi lite, sen kom Kakan,Sofi,Stoffe och Marsello dit, sjöng och hade de trevligt.
Kvällen slutade med att jag satt på ett pendeltåg mot Kungsängen tillsamans med Marsello,
Vaknade upp hos Marsello och åkte iväg till jobbet, inte den roligaste synen jag fick se, SNÖ!!!!
Men knatade till jobbet ändå, Hind kom till jobbet vid 10.00 så då käkde vi frukost, och snackade om gårdagen,
Sen gick jobb dagen OK, seg,bakis,trött och hungrig, heh men hade ju HIND vid min sida, hehe
Nu sitter jag hemma i min säng med datorn på magen, kollar´på Nipp/tuck, as bra!!!


Sitter och pratar med Jossan på msn, hon klagar på att jag är seg,
Jossan DU är också seg.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0