all on you

Sprang til jobbet idag, stressade som fan, plankade i spärren och blev tillsagd att betala, sprang där ifrån..
hoppade på tåget, sen sprang jag till jobbet, väl på jobbet var det en kvart kvar tills jag skulle börja jobba! skönt!
Jobbet gick bra, fick nya shemat för mars , as dåligt! Men som tur e kanske jag ska börja jobba som kockassistent på Sturehåf, hoppas hoppas, blir tillsatt i april i så fall . (Håll Tummarna Nu)

http://www.sturehof.com/ 

Kolla in den sidan, tror det kommer att passa mig :D

Efter jobbet, kom Krille och hämtade mig, vi åkte flrbi donken och köpte en burgre, sen hem till han och fikade, någon dag nu snart ska vi baka negerbollar (ursäkte ordet) sen åta PIZZA! med campinjoner,räker och OLIVER, hehe bea och sallad. gott,gott,gott,,!
Nu sitter jag hemma, är trött, äter lite popcorn, fick av Krille, hehe!
Ska nu fortsätta kolla på 2 1/2 män sen sova,


♥ Natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0