Snow

Det va ju snö på marken när jag vaknade, och de gillar jag inte!
De är kallt, ruggit och man måste ha tjocka kläder på sig!
Blää!
Ser inte iframemot vintern alls, vill ha sommar!

Dec ser fullt upp för min del, jobb och flytt!
Jobbar så konstiga tider, så hinner inte träffa familj,vänner eller flytta!
Jobba vill jag göra, så de ska jag inte klaga på, men hinner fan inte flytta, och jag har ingen flyttbil eller körkort, så blir så  himla svårt att flytta säng mm, men har kanske fixat de ;)
vill flytta nu nu nu nu nu nu nu nu!!
"Jobbar julafton" och de känns lagom kul, fan vad ska man hitta på på kvällen efter jobbet?
Missar kalle anka och myspys med familjen.. jaa julaftonfirandet  kommer verkligen bli toppen!

Tisdag - jobba och Sadia fyller år. GRATTIS
Onsdag - jobba och sen träffa en gammal kompis
Torsdag - jobba och sen efter jobbet, träffa Malin, kolla lägenheten, sen jobba igen fast med barman på globen 
Fredag - Jobba och sen träffa Hind <3
Lördag - Jobba
Söndag - Jobba
Måndag - jobba
Tisdag - LEDIG!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0