Living your dream..

Då är det dags att skriva vad som har hänt i mitt liv, sen jag skrev sist!

Vart en ungång förra veckan, och en massa jobb, sen på helgen vart de jobb på Clustret, sen en öl efter jobbet, med Malin,Annelie,jag och en till tjej, sen efter ölen gick Malin och jag till donken! Gott!
Upp tidigt på fredagen för att träffa mamma och Erik i stan, dem hade sovit på hotel och haft de mysigt :), vi gick lite på stan, sen åkt vi till Kista och käkade, åkte sen till stan för att möta upp Angelica, tog tuben hem till Danne för förkrök och mat, mycket trevligt!
Vart en utgång, denna kväll vart de Chaplins.. dans,cider och drinkar :).
Dagen efter var de dags för jobb, gissa om jag var trött!!!
Träffat T också, har saknat han så, saknar han nu med!

Har fått schema för hela december, kanon!
mycket jobb, är bara ledig 6-7 dagar denna månad..

Hämtade ut mina biljetter idag till Disney on ice, som jag ska ge min lillasyrra i julklapp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0