Påsken över.

Tillbaka till bloggandet, har varit fullt upp.
Har jobbar,  varit ledig.
Sen sist jag skrev har jag gjort massor med saker,
I fredags fick jag veta att Sofia var uppe så vi bestämmde träff och drack vin och sprit,
Sen fick vi för oss att hitta på nå kul, så vi estämmde oss för laser game, hehe, var as kul, fulla och kunde absolut inte
något om de, hehe!!
As kul, hehe vi kom dock sist, hehe!!
Sen spelade vi biljard och pratade, sen åkte vi hem och sov, 

Lördags var jag hemma typ hela dagen, sen träffade jag Ester,Sickan och några till så gick vi till Suddens jobb och käkade Indisk mat, gott var de, sen åte vi till Kungens Kurva och bowlade, heelt gratis!!
hur kul som hälst, sen åte jag hem och sov.

sen har jag varit ledig och haft det hur bra som hälst.
Igår var jag hos Krille, han bjöd mig på middag, sen åkte jag hem och kollade på Desperate, och sen sov.

Idag ska jag in till stan, hjälpa en vän med ett cv, sen träffa några vänner, senare ikväll ska ja träffa Kakan , metran here we come.

Ni få ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0