Hej sverige

Jag vet inte iktigt vart jag ska börja men jag börjar med resan som Jossan ocj jag åkte på till ibiza,
jag kan inte klaga på resan heeelt underbar, förutom en bad pojke. haha som var fett dryg.
Varje eller nästan varje dag såg ut så här, gick upp ur sängen, solade fram till 17.00 om inte kortare eller längre, sen upp till lägenheten och sov middag, sen sita på ballen och ta en barcardi brizer, sen fixa oss, lysna på musik , gå vidare till restauran för att äta sen vidar till BÄSTA stället för goda drinkar. sen hem och sova.. mycket mysigt..

In Sweden we do this. HAHAHAHA!!!

Det har varit mycker skratt och goda drinkar, är faktiskt rätt så brun också.

Kom hem igår, och det ville jag ju inte göra när jag fick veta vad som skulle hända, har nog inte grinat så mycket på länge.
Det ska inte vara så här, det ska vara vi..
Men det kanske är bättre för oss?
Jag har ingen aning..
Bara att jag är grymt ledsen, förstörd, och helt tom..
:(

Kommentarer
Postat av: mimmi

vad har hänt gumman ?

2008-09-07 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0