Ever..

Uhh.. trött efter dagen arbete, gick bra, men såå tråkigt..
Mobile fuckar sig som fan, typ paj?! lät fixa nå ny, asså dt går ej att ringa,sms eller svara i telen, får panik..
Aja ikväll ska jag kolla på tv och fixa Jossans födelsedagspressent. Ååå vad den kommer bli toppen.
Jag kan tyvär inte avslöja den här i bloggen pga Jossan läser nog eller jag vet att hon läser den.
Så ni andra får veta det typ på söndag?!

Jobb hela veckan, extra pass och allt, kan det bli bättre?
Sen jobb på lördag med, slutar 17.30 sen e det bara att springa till tåget..
Ester den skitungen är i Italien eller vad det nu var. avis, och TOMT är det på jobbet också..

Har inget mer att skriva, förutom HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: jossan

jag läser intee!! skriv

2008-09-15 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0