Problemet är mitt

Jag vill hem till mormor .

Har nyss städat lägenheten, fans inte så mycket att städa direkt, hehe
Men städade ändå!
Har inte så mycket att göra när man är ledig och är pank. får ju lön på fredag!
Dock väldigt tråkigt!
Mitt pendelkort är ute också! Så vet inte hur jag ska ta mig in till stan!
Det är dett STORT problem!!!!
Uch vad jag sitter här och tycker synd om mig själv, men det får man faktiskt göra ibland?!
Och idag är det en sån dag, då jag tycker väldigt synd om mig själv. och vill bara ha mitt eget lilla kryp in, och bara sitta och glo på tv, med en filt och popcorn.. och bara prata med Jossan i tele, hon som förstår mig!
Nä nu får jag skärpa mig, klä på mig sen föröka ta mig in till stan för att bara vara!!! :/

Jag skapar problem, löser några!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0