Oooojaa en toppen dag!

Tog ett inlägg från min lisa <3 oh det är grymt bra skrivet hjärtat <3 Miss you!

Jag är så fett glad, har fått ett til jobb, som jag ska jobba på när jag är ledig och kan ,
Var på "interljuv" idag, och fick skriva på kontrakt direkt, så börjar man jobba på lördag, fett slut jag kommer att vara på söndag. Humm!
Jobbar på sandys på lördag mellan 9.30 - 19.00 sen hem och bada, sen kl 21.30 - 02.30 jobbar jag på de andra jobbet, denna kväll blir det bar, Ååå längtar, men fett trött jag kommer att vara på söndagen, börjar kl 10.30 och slutar kl 18.00 men va faaan, PENGAR. Och de behöver jag just nu, flytten närmar sig och allt..

Julklappar i år blir nog lätt :)
Mamma ska få nå badgrejer.
Mormor - body grej.
Morfar - slips och nå mer.
Samantha - vinglas och en vinflaska?
Fanny - kläder, läppglans.
Alexandra - bh & troror.
Denise - en guldfisk :P
Jessica - örhängen och hårspray
Jossan - KAN JAG TYVÄR EJ SKRIVA HÄR. hahah!
De e några saker jag har funderat på?! BRA?

IDAG
... Har jag varit med Carra & Glen, kollat på film och ätit godis :) mysigt...
dags för mig att sova börjar kl 9.00 imorn.. sen askedsfest för några killar, jag å denise fullt ös,medvletlös. hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0