Jag flytta från Stockholm?!

Igår tog det stopp för mig,
ville inte vara kvar på jobbet alls, alla baa sviker.
Jag trode du var min vän, men neej.
Behandlar man vänner som man tycker om så?
Nej.
Det gick så långt att jag ringde mig chef, och sa att jag har funderat på att sluta jobba.
:/
Jag tycker om mitt jobb, men inte när det händer såna här saker.
Jävla ..... ursäkta...!!

Men gick till jobbet idag ändå, kan ju inte låta dem få mig att må dåligt, så tog mig upp ur sängen och åkte till jobbet,
det gick bra på jobbet, men längtade ändå tills jag skulle sluta!!
Efter jobbet träffade jag Denise, och vi gick förbi Kakan och satt där ett tag, sen gick vi och käkade, kom hem med 2 saker från stan, 2 tröjor, som jag ska ha på mig ikväll, då jag och Denise ska hitta på något..
Kanske går och tar en öl med Furu och Berra. vem vet..
Långledig nu, torsdag,fredag & lördag.
Skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0