I natt är du min ,

Lång ledig & det är så skönt!
Igår var jag ut med Denise och tog en öl, sen åkte jag hem, och sov, var så trött!
Men en trevlig kväll vart det!

Idag ska jag bara ta det lungt, ska til stan om ett tag och träffa en kompis, sen ska jag kanske ta mitt pick och pack och åka till Uppsala hem till Jossan, skulle vara mysigt, men vi får se!
Annars ska jag nog gå på bio med Kakan, hon som jag bor hos, hon är ledig och fri så då har vi tänkt hucka upp något!
Ledig imorn med och på lördag, kanske åker till Uppsala imorn , och kanske går ut med Therese, beror på, måste spara pengar. =)
Vill ju ha lite pengar om man får lägenheten..

NU börjar dem dära kommentarerna igen, skaffa dig ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0