Det är en vanlig onsdag!

En mysig middag med Jessica och Fredrik igår, vi satt på Tapas bar och käkade, mycket gott..
Sen efter det drog jag hem!  TRÖTT!
Har träffat Carro idag, så vi har fikat och haft oss, är ju ledig..
Sen kikade vi förbi Kakan, så gick till sandys och pratade med alla!

Dålig ln jag kommer få denna månad, så typiskt att det är jul, då jag MÅSTE köpa julklappar...
Och detala 2 hyror, en räkning, blääää!!! + att jag har 49 kr skuld på mitt kort.
Hur ska det här sluta Madde?!

Har lånat 3 bkr av Carro så ska sätta mig och läsa dem nu, sen skriva ett CV, måste fixa in min på något annat jobb, typ skoaffär, kläder eller något.. Humm? I Kista kanske?

På lördag kommer jag få träffa Jossan & Jocke en snabbis, sååå kul.. <3 Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0