You, dont, know, what, you, got..

Förra onsdagen var jag i Italien, och hade svin kul, men nu är jag i kalla sverig och har ätit mat, diskat och kollat på tv, ska ska snart sätta mig vid tv igen för det är ju Greys ikväll, och det vill jag absolut inte missa! Har köpt dipp så nu ska chipsen ätas upp, sen ska jag kolla på Ghost.Whisperer, The L Word och en dokumentär om Josef Fritzls hemigheter, Har laddat hem dom grejerna på Tankafett.com. Finns mycket bra grejer där. Ska bara nöta serier nu den sista tiden, eftersom man är ledig =).

Sitter här nu också och funderar på om jag ska åka till Jossan imorn, skulle vara så grymt skönt att åka hem till henne, och bara var! Sen så har jag funderat på att åka hem till våla och vara där i helgen, träffa alla vänner eftersom det är en fest i Tärnsjö, och sen träffa mormor,morfar,mamma och syskonen..! Men får se vad jag gör..!
Är just nu lite avis på K som ska till grönan imorn, och jag får inte följa med. hehe! men det gär ändå inget fall jag åker hem till Jossan!

Om 8 dagar tar jag studenten, och jag längtar som faaaan!
men vad händer på kvällen? panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0