Tandläkaren, morfar, familjen och våla!

Sitter här nu och kollar läget, ska sanrt gå iväg till t-banan sen åka till Uppsala för att gå till tandläkaren, morfar är där också ¨så jag behöver inte vara rädd, sen åker vi nog förbi skolan för att lämna en bok, sen åker vi hem till Våla där jag kanske förljer med mormor & morfar till Valbo annars ska jag nog bara var ahemma med familjen Lövgren, sen om jag hinner ska jag ringa Korre så ska vi ses en snabbis! hoppas på det...
Är så satans närvös för tandläkaren, buu! men det kommer gååå brrra!

Nu åker jag ses imorgon igen!
sista köksdagen, känns faktiskt tråkigt..
Åker til lItalien om 5 dagar. skönt att komma bort här i från.
Tack Lisa att du finns, älskar värkligen dig gumman! <3


Madelene Lövgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0