much better!

Sommarvärme idag, och jag har legat i Humlegården och solat med Kristoffer, fått lite brun färg. Sen efter ett tag gick vi hem ocg bytte om tog en runda på stan, kom hem med et par skor som jag ska ha på studenten, ett par flip flopp, och en klänning jag jag ska ha i Italien, och sen tog vi ett varint meal på donken och nu sitter vi här i lägeneten och funderar på vad som ska hända ikväll!
Jag har 2 altenativ, ena är att gå ut med Sabina och det andra är att träffa Sabina och sätta oss i någon park och grilla och sånt.
men just nu vill jag bara vara hemma, känner mig lite sjuk, snorig och halsont, och vill ju inte bli sjuk direkt, när det e så mycket som händer ni i Maj!

Madelene Lövgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0