fast lite annorlunda

Shit vad jag är rädd just nu, för ungefär en kvart sen ringde ett nummer på min mobil som jag inte känner igen, det första han sa var hej Madelene, när slutar du jobba/skolan? ja frågade vem det var! Då sa den att vi sågs på tåget.. ! Jag fick panik och la på!!! Jag har lixom nyss fixat nytt nummer eftersom min mobil vart snodd i Italien, har bara gett ut det nya nummret till dom jag känner i klassen, Ucch jag är ganska rädd just nu faktiskt..!

Kollar på Våra bästa år, och har nyss ätit lite mat, ska kanske ner till stan idag och kolla läget, kolla efter nå örhängen till studenten, det är ju bara 7 dagar kvar. och jag har panik, jag kommer inte träffa klasen någe mer ju     =( Uch!!
Hur ni som redan gått ut hur klarar ni er?

Nä nu ska jag gå och låsa dörren, fönster och bara sitta intrykt i hörnet på soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0