det ser väldigt mörkt ut.

Sitter här och är galet trött och ont i ryggen, kollar på våra bästa år (som värkligen har spårat ur)och prata med Lisa på msn, idag ser min dag ut att jag ska tvätta kl 15.00 sen passa tvätten, sen plugga lite projektarbete, sen städa och vika tvätt. mycket hemma göra idag, men sånt får man göra! Kristoffer ska på träning ikväll så då kan man kolla på tv och bara sappa mellan alla bra tv.program man vill se.

Sitter och funderar på hur min studentdag ska se ut, har ingen aning,
Förutom att jag ska tillbaka till Uppsala senare på kvällen och festa gärnet..
Men ska nog ringa ett par samtal..!

Igår började JAG med mitt nya liv,
varje kväll ska jag göra sittupps,armhävingar och nå annat grejs, tillsamas med Kristoffer,
får se om jag håller det jag lovat. för min mage ska BORT.. Innan midsommar hälst. hehe!!!
Håll tummarna för mig nu alla bloggläsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0