Det är söndag och jag älskar det <3

Söndag idag, och i vanliga fall brukar jag hata sändagar, bara för att det är skola dagen efter, men imorn gör det inget bara för att imorn händer det roliga saker.
först skolan, sen ner på stan och kolla läget, sen hem till Jossan för att fixa oss, sen ner på stan in på people för att fixa lokalen sen blit det fördrink och middag, sen party helaa ntten lång och jag är så taggad..
Den ända som inte e så bra är väll att jag inte har hunnit fått tag på nå dricka tills imorn, kom på i dag att jag skulle behöva några cider, men så tyvär är ju systemet alltid stängt på söndagar. buu!

Idag har jag gått runt på stan, käkat fruost ute med Kristoffer & Figge, sen nu här hemma har vi städat. jag sitter här nu och är täppt i näsan, och tycker det är jätte jobbigt. men det går nog över.
Är så otroligt laddad för imorn asså!
ikväll blir det tv och packa, sen bara ta det lungt, kanske käka cokosblollar. hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0