Älskade måndag - NOT

Har nys kommit hem från skolan, skolan idag bestod av att forst ha arbetsmiljö, kollade på film där, sen ha klassförståndar tid, pratade om skivan och samlade in pengar, sen typ ingen religion alls! Sen gick vi alla 3or ner och började fixa för våra projektvisningar, som alla kunde se.Självklart visade jag min muffins bok. haha! inte världens finaste men den vart ok! Hoppas på G i betyg. om inte mera haha!
Det vart köttbullar och potatis idag i skolan, var OK! Ät inte så mycket eftersom jag ska ut och käka ikväll med Kristoffer & hans bror, sen får vi se om Sabina kommer eller inte, men jag hoppas på det..!

Nu ska jag gå och föröka plugga alla betyg sätts ju den 26 så måste göra klart allt denna vecka, och jag är sååå stressad..! Hur ska man hinnna? hehe! aja men det gör jag.

Madelene Lövgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0