The perfect.

Har haft en toppen morgon, hade 2 lektioner idag, men kännde mig inte så frisk så vart hemma, har drukigt 3 koppar te, börjar nu bli trött på te,
Idag blir det städa, och dona, skulle ha åkt hem till familjen idag men eftersom jag känner mig lite dåligt så är det nog bättre om jag är hemma. Får åka hem till dom nästa vecka istället..

Har inte så mycket att skriva idag,  är inte så skriv sugen alls faktiskt. men ska förörka bli på topp igen.
Men just nu händer det inte så mycket i mitt liv, förutom att jag går upp tidigt , åker till skolan, åker hem, och bara sitter hemma. ibland pluggar. så det händer inte så mycket intressant just NU!

Studentskiva den 26 Maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0