Söndag.

Fredags - Jessica kom hit, käkade och drack vin, gick ut med henne och Sabina. Vart en lyckad kväll.
Lördag - Inte ett dugg bakis, Jessica åkte hem, jag och Kristoffer käkade ute och sen bara myste hemma. jag kollade på OC hela kvällen.
Söndag (idag) - vakande rätt så sent, städat lite, och varit ute och letat efter nå bra sätlle att käka på, men vart ej så så nu har vi gjort mat hemma och bara tagit det lungt, ikväll blir det mys framför tvn, och bara vara. Får se om man ringer en signal till Sabina..

Det kommer bli mitt bästa påsklov ever, sista också.
men ska njuta så gott jag kan, och bara ha det bäääst, har inte så mycket planerat förutom att lillasyrran kanske kommer hit och sover, annars en sväng hem till våla kanske. inget festande tror jag.. förutom i helgen. öppnar det nya ICE stockholm. kanoon..

Nä nu orkar jag inte skirva mer.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0