Sleep tight my love!

Träffade mamma och den andra hon tog med sig vid stationen, gick til lgrand och satt oss och kollade på galan som Simon,Jossan,Rakel och Sara hade gjort, vart uppträdanden och en man/gubbe som kom och berättade om cancer han hade fått för 19 år sen. sorligt. men det var grymt kul, tråkigt att inte mer folk kom och tittade, pengarna gick ju trotts allt till cancer fonden.. Såg bara 1 lärare där, dålig stil alla lärare. hehe!
Trubadurerna var där och sjöng. grymt bra killar. Var så kul att träffa dom igen, har inte träffat en av dom sen jag flyttade till Stockholm.

Jag säger det bara sjukt bra frojektarbete ni gjorde brudar & killar hehe!
Nu ska jag gå och drika te med älskligen och sen gå och sova. börjar kl 14.30 imorn, får se om jag sover hemma hos Jossan eller åker hem. får se  beror på hur mycket jag saknar kristoffer. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0