Men det enkla är ju svårare, och svårast är jag själv

Läate igenom förra inlägget nyss, såg att det var mycket stav fel. Sorry. var nog strässad när jag skrev det.
Fikat med mamma idag var OK! Men ändå mysig. får se om man åker hem på looooovet.. beror på!


Kvällsrestaurangen gick kanon, var i kött, med 4 killar i klassen, inte så mycket att hurra för, ena killen kan inte ett piss, den andra kan inte häller ett piss, men tror han är BÄST, (sånt stör jag mig på), den anara är heeelt okej, men ändå vimsig, sen den sista är bara för god, men han brände sig totalt, så nu har han vari på akuten i Uppsala. :/.
Fick en biobiljett av Norrbert, bara för jag hade varit med och jobbat på vinprovningen. alla som jobbade då fick en biobiljett. så snart blir det BIO!
Läste VR på vägen hem, sen åkte jag hem, då satt älsklingen vid datan och nu funkar the sims. HAHA jaa ni läste rätt, jag har laddat hem spelet THE SIMS, Och är så jälva taggad på att börja spela, lixom när det inte är nå bra på tv, eller är ensam hemma. kanon.

Nä nu är der värkligen dags att gå och lägga sig.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0