Ge mig tips och goda råd, så kan jag göra helt tvärt om!

Sitter här och äter kyckling gryta, inte så himla god, men måste ju äta ändå!
Får se vad som händer idag, blir nog bara tv och kanske städa köket, om jag orkar. Har just nu inget planerat på mitt lov, känns värkligen värdelöst, sitta här helt ensam lixom.  Får se om det dyker upp nå kul..


Förut var det vara du & jag.
Min bästa tid i mitt liv, jag kännde att jag var något bra.
Du var min bästa vän, och du är. men vad ska jag göra när du inte pratar med mig.?
När jag inte vet vad jag har gjort.
Men jag hoppas någon dag (snart) att vi hittar tillbax till varandra,
vi hittade tillbax till varandra förut. och hoppas vi gör det igen.
Vi har ju hela sommaren planerat, framtiden...
Älskar dig bästa vän, behöver DIG.

Våffeldagen idag. det kommer bli mycket med våfflor här hemma.

Kommentarer
Postat av: Jossan

vem skriver du om?

2008-03-25 @ 18:41:05
URL: http://josefin88.webblogg.se
Postat av: ...

Vem är det där till då ?
Dikten asså

2008-04-24 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0