Come here, please...

Shiit idag låg jag i sängen länge typ tipp 20 över 2.. inte bra..! Men nu ska jag bara fixa mig och sen städa lite, sen är det bara att ta taget till Uppsala för att träffa mamma och någon till, sen ska vi gå till Grandhotel och kolla på när Jossan,Sara,Simon och Rakel har sitt projektarbete.. Dom har en gala för cancer, kostar bara 50 kr och då kommer det massa uppträdande och perssoner som berättar om cancer och sen bjuder dom på fika. hehe! Har värkligen sett iframemot den här galen, eftersom det finns cancer i min släkt. uccchh...

Sen efter galen kommer jag ta tåget hem och bara hoppa i sängen, för att ladda för första kökstlektionen på onsdag kväll.. börjar kl 14.30 så får se när man kommer hem..
Sen så har jag nu fixat alla kvällar jag ska jobba  till Italien resan.. kanns så himmla skönt..

Upptagen
Tisdag den 18 mars
torsdagen den 24 april
fredagen den 25 april
& Tisdagen den 6 maj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0