äntligen.

Då var det äntligen fredag, ville värkligen inte upp i dag, ville ligga kvar i sängen. men Kristoffer fick iväg mig tillslut, Gick toppen idag på kallkök, fick typ inte än ända beställning. buu, men sen tog jag en snabbis på stan, träffade mamma och sen tog jag tåget hem, somnade på tåget, men är ändå fortfarande trött, guuuud..
Så nu är det den stora frågan, vad ska jag göra ikväll, vill värkligen gå ut, men har inte fått tag på Jossan, för om jag går ut blir det Uppsala, står på listan tillomdet :), hehe! Men får se vad som händer, måste får tag på Jossan först, annars blir det popcorn kväll med mig själv, tråkigt dok. när typ ALLA i klassen ska ut..

Nu ska jag springa iväg till Apoteket sen in i duchen och stå där länge, bara njuta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0