080313 - Torsdag.

Sitter här och äter naturgodis och dricker vatten, är så  himla trött, men kan inte gå och lägga mig nu för då kommer jag inte att kunna sova ikväll, och det är ju inte bra.
Vaknade för klockan idag, gick upp sminkade mig, klädde på mig, kutade till t-banan , sprang ännu mer till tåget. han precis med det, somnade direkt.. När tåget var i Uppsala fick jag ta en springtur igen för att hinna med anslutningsbussen. JAG han.. tur det.. inte mycket platser kvar i bussen, men hittade en plats bredvid Thilda..
Var i kallis idag igeb, som förra veckan och igår på kvällsrestaturangen, inte sååå mycket att göra med skönt, när man typ är som en zombi..

Nu ska jag fortsätta att tugga på mina naturgodisar och sen bara slappa framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0