The best things in life are free. The second best are very expensive"

Gick upp tidigt idag för att jag skulle till jobbet till 12.00 eftersom det bara var Patrik & Thmas på jobbet och ingen i köket, så var jag tvungen att åka och vara där till 12.00, men sen när jag är helt klar och ska prekis gå ut för dörren, ringer det på min mobil, det är så klart Patrik som säger att jag kan komma till kl 14.00 om jag ville, eftersom det typ inte var nå folk alls! Så jag tog av mig kläderna igen och satt mig framför tvn. och nu snart om 5 min ska jag åka ner till t-centralen och sen be ge mig till jobbet, och sen får jag väl hoppas att det är lungt ikväll, hoppas på att få komma hem tidigt så man kan äta tillsamans med Kristoffer. och lägga sig i skaplig tid!

Jag funderar på mitt jobb schema, hoppas på att få ledig över midsommar, för då åker jag nog hem till Östervåla och är med familjen och vänner, eller vem vet jag kanske åker till Gävla hem till Irina! jag får se.

Det kommer bli en resa i sommar med Emma, Jossan & Therese det blir Ekerö och köpa sprit och bara ha kul! Sen får vi se om vi drar till någon stuga eller husvagn, hoppas att det blir sanrt. vill vill vill.. det kommer bli så kul ju! eller hur brudar?!

Nä nu måste jag springa iväg, annars kommer jag försent till jobbet!!!
Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0