Nattinatti,

Oj klockan har paserat 00.00 och jag sitter här, fast jag ska upp imorgon och jobba. hehe! men jag är inte ett dugg trött faktiskt, men ska snart krypa ner i sängen.
Har kollat på allsång på skansen och jag vart helt klart sugen på att gå nästa vecka, då det är E.M.D och Magnus Uggla, haha men jobbar säker då, och jag måste ju spara pengar!!!
Fjortisvarning på mig när det gäller E.MD. hahah! men jag tycker faktiskt dom är bra! och Erik är ju snygg , haha ! + Magnus Uggla är coool ju!

Nä nu ska Madde gå och sova, och bädda ner sig i sängen , med sitt näsprej. haha!

Nattinattis!

,


Jag vill se Kung Fu Panda någon som vill se den med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0