Mitt motto här i livet lyder:

Mitt motto här i livet lyder:
 var dig själv, det finns redan så många andra.



Pratade nyss med mamma i tele, jag fattar inget när det gäller korten från studenten som jag fått på posten, får nog gå och ringa Jossan, hehe! Asså jag vill bara ha det stor kortet, och skicka tillbaka dem andra! Sen vill jag ju ha katalogen också! Men aja!! Den kanske kommer , eller vill jag ha katalogen? beslutsångest..
Plus nu har man ju tyå inga pengar kvar, men va fan gör det, jag ska ju åka utomlands med bästa Joss, så det gö ingen att jag får leva snålt denna månad fram rill resan, äter ju på jobbet hehe!
Det ända som kommer gå åt denna månad är pendelkortet till jobbet, som håller i 30 dagar. kanon .

Just nu har jag tjänat 9624 kr och då har jag räknat med skatten, så det är ju toppen lön, + att jag ska ju jobba mer fram till lönen kommer...

asså aja!
nu joss är pengarna överförda! (Y) kanon ju!


Har nu kvar 954 kr
954 - 450 = 504 kr kvar har jag. efter jag har betalat pendelkortet..
Då blir det mat och köp av bekini för resten av pengarna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0