Lixom?!

jag skrev ett inlägg  för 11 timmar, 17 minuter sedan, haha!

Vaknade av att Kristoffer höll på med kläder och i badrummet, jobbigt, men vände mig om och försökte somna om igen, så mamma ringder, så jag sa att hon skulle ringa senare, så det gjorde hon ,då jag också låg och sov, men det gjorde ändå inget. men man ändå, jag har ju sovmorgon, och det vart ju en sen kväll inatt lixom!

Jag gick till datan idag för en andledning, att jag ska bli medlem i  Hotell- och restaurangfacket, men då när jag ska bli det, är det massa skit med arbetsgivande och sånt, så typiskt att han är i Spanien...! (så skönt han har då) hehe!
Så då loggade ja gin på lite andra saker och kollade läget i surfvärlden! ! mycket som har hänt lixom!
Funderar över nu att hoppa in i duchen, och sen bara sminka mig och sen knata ner till pendeln, istället för att åka t-bana! få en liten promenix lixom!
Gud vad många lixom det vart i detta inlägg. haha!

Ha en underbar dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0