kanske är en förändring inte så dåligt iallafall

Vaknade när Kristoffer gick till jobet, somnade om och sen vakande jag när han kom hem på lunchen.
Ringde jobbet och hörde hur det skulle bli, jobba eller inte jobba, det vart inte jobba tråkigt nog, men imorn då jävlar!!

Käkade toast til f rukost med obo´j och har kollar lite på våra bästa år, men det sög så klart, fattar inte att dom har bytt ut Belle eller Bell vad hon nu heter...! Så fult, hur kan man byta så där helt plöstligt! konstig serie!
Så nu sitter jag här famför datan i stället och kollar lite på våra bästa år, är innen på msn också, men skriver inte med någon. orka! haha!
Shit vilket kul inlägg, men det är skönt att skriva av sig lite! Men juust nu vet jag inte vad jag ska skriva. skrev jag igår att vi har köpt en ny datorskärm? as snygg!! 

Städa kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0